jueves, 30 de abril de 2009

El nostre AEE al Raid de la Pineda.


12és... vam remar molt lents (jo remo fatal, i 30km son molts kms i l'aigua de l'ebre esta freda), vam tenir un parell de despistes a l'orientacio que van fer que entressim al barranc amb molts equips i vam estar 90min neutralitzats que ens van fer mes complicada la zona de trekking a la nit, i ja no vam arribar a temps a la nocturna... les sensacions, millor que a talavera, ahir vaig anar aguantant be, donat que a les etapes de btt jo posava el meu ritme...i xinoxano... si vaig passat de voltes amb la btt, al final peto... d'altra banda, portavem a la Neus d'asistencia i ens vam concienciar de fer-me una bona alimentacio e hidratacio durant al raid... bebent i menjant molt mes del que estava acostumat, i crec que hem va anar molt be... penso que personalment no m'hidratava i menjaba prou be als raids i penso que era un motiu mes pels quals el meu rendiment baixava molt les ultimes etapes.... Per mi la clasificacio era lo de menys... volia acabar-lo sencer, i no va ser possible... encara que de tot s'apren... i crec que els raids de la Lera son una altra historia... aixi que tot son punts d'experiencia...

by Quim

No hay comentarios: