jueves, 30 de abril de 2009

l'Això Raid X Team al Raid la Pineda Platja 2009

Tota la setmana preparant el raid. Es que aquest raid té més material obligatori que la llista de la compra d’una família de l’Opus…tu!!

Divendres a les 18:30h sortim cap a la Pineda per arribar aviat per inscriure’ns i que ens facin la comprovació del material obligatori. Però al final res de comprovacions, únicament foto d’equip. O sigui que tenim tota la tarda nit per preparar les coses, carregar el cotxe, sopar i a dormir…si podem. Meri, Xavi i Kenneth corren, i l’Edu fa d’assistència.

Dissabte a les 6:00h ja estem de peu intentant esmorzar alguna cosa….però no entra res. Sortim a la porta del càmping i fem caravana en cotxe fina a Tivissa on comença el raid.....ens fiquem segons en aquest sector... ;-).
A les 9:10h sortim a fer la urbana per Tivissa, ens dividim les balises entre el Xavi i Kenneth. Tornem i ja ens espera la Meri que surt pitant a fer la via ferrata.
Ara toca sector BTT fins a Garcia (Xavi i kenneth) de 22km. Arribem a l’embarcadero sense incidències i ja surten la Meri i el Xavi remant qual grumete i capitan de barco. Desprès de 14km arriben a Miravet. Allí toca cronoescalada fins al Castell de Miravet i torna a agafar al caiac fins a Benifallet, 16km més. Aquesta secció ha estat dura i aburrida, però hem preparat uns entrepanets de nocilla i bimbo .....mmmm que bons.
Agafem la bici la Meri i el Kenneth per fer els 22,5km que separen Benifallet i el balneari de Cardó. Sector bastant dur en el que intento enganyar a la Meri dient que ja arribem....que ja arribem... Finalment arribem ens vestim i anem el Xavi i el Kenneth a fer el trekking + ràpel. Fem cua i ens hem d’esperar 1:30h. Al final un dels controladors treu hasta pernil per a tots els que esperem i xerrem una mica. El barranc molt guay i sense problemes, però s’ha de pujar la tartera que porta a la carretera per arribar novament al balneari de Cardó. Arribem a les 20:55, ja de nit, i a falta de 5 minuts pel tancament del trekking....però decidim fer el trekking tot i que ja estava tot recollit pensant que no faríem el sector.
Sortim la Meri i el Kenneth. Iniciem el treking passant de la 34 i anant directament a la 35. Pujada forta de 230m de desnivell. Al principi, tot i ser de nit sembla que es veu prou bé, fins que arribem a dalt de la carena i la boira fa impossible seguir. Tornem enrera, ens costa però aconseguim trobar el mateix corriol per on hem pujat. Truquem a la assistència i cap a l’últim CC per iniciar l’últim sector de BTT nocturn. Però arriba la pàjara...el Kenneth cau plegat i ja no es recupera (23h). Fi del dia.

Diumenge desperta amb una tempesta impressionant. Tot indica que s’anul•larà la prova d’exhibició al passeig de la Pineda....però arribem i surt el sol. Fem un parell de Coasterings (córrer per la platja), un parell de voltes en BTT saltant uns xurros inflables i per últim un run&bike (els dos corredors alhora un en bici i l’altre corrent). Ens adonem que per físic no tenim res a fer...som dels últims.
Finalment hem quedat els 18ens. Molt bé! Una experiència molt guapa. Hem conviscut amb els millors i l’ambient impressionant, sobretot el de la caseta de turisme quan tornàvem els dorsals.
Però el millor encara està per arribar. Entrada lliure a l’Spa i dinar de buffet. Cap a casa i fins al proper.

Menció especial per l'assistència, l'Edu, i per la Neus que feia d'assistència del Quim!