lunes, 23 de marzo de 2009

3era posició al I Raid EKKE Aventura

Aquest diumenge 22, 2 equips de l'Això Raid X Team vam participar al primer raid que organitzava el Kike. El I Raid EKKE Aventura a Lleida, capital de la terra ferma.
Val a dir que ganes no faltaven ja que ens vam plantar a la sortida els primers, crec que vam arribar abans que la pròpia organització!!

La primera prova, molt fàcil, va ser una orientació urbana amb 9 preguntes. Però a diferència de Cambrils, hi havia tres respostes....calia trobar la correcta. Que si mira grafitis a la paret per trobar noms, que si animals mascota del club de futbol del barri....etcc

Després agafem la bici i roadbook. Sembla fàcil, però a la primera cruïlla!!! error! M'equivoco, i m'adono que el meu comptaquilòmetres falla.....i els dels 10 equips que anàven darrera també perquè ens van seguir tots fins a un camp d'arbres fruiters on vam haver de donar la volta. A partir d'aquell moment li canto els metres a la Meri i és ella la que els calcula a la seva bici.
De seguida ens agafa l'altre equip Això Raid (Fran i Xavi) i anem junts. Fins al final trobem totes les balises, destacant una que calia deixar la bici ja que era no ciclable....a menys que algú sàpigui pedalar per sobre dels esbarzers. Què Fran....pinchan, eh!!
A falta de 1,5km de BTT fem una tirolina, i clar això fa que ens tornem a separar els dos equips (s'ha de fer d'un en un i és molt lent). Al sortir de la tirolina m'adono que he puntxat la roda de darrera, i li dic a la Meri que ara no paro....o sigui que a tope fins a boxes.

Ara toca córrer. 8 km per dintre del parc de la Mitjana. Moltes balises, moltes canyes, aigua fina a la cintura....bastant freda per cert, i venga a córrer. Ens trobem al Fran i al Xavi en una balisa i el Xavi diu: "quantes us queden per fer", li contesto que cap i diu: "joder". En aquell moment m'adono que li hem fotut canya i hem deixat un parell o tres d'equips al darrera. Correm fins a boxes....i ens anoten el temps.
Per temps arribem tercers. Tenim davant els Oxigen....però estan a més de 15minuts o sigui que la bonificació no ens serveix per passar-los. Únicament ens preocupa una parella de noies que anava darrera nostre un 20minuts i que si apreten ens poden passar. Però bé, anem a fer el ràpel i l'escalada. Entrega de premis, finalment 3ers, lot de productes de la terra ferma i cap a casa.

El Fran i el Xavi molt bé també. Hauran quedat 5ens o 6ens. I el Xavi escalant com un campió amb la seva placa de titani. Moraleja: Si et trenques algo, operat i fica't una placa de titani!!

Ara que ja tenim samarretes de l'equip, ens canviem per l'ocasió i foto!!!!!

Per cert, el proper cap de setmana Raid Garraf....s'han acabat els podis....tornarem a la realitat.