domingo, 8 de marzo de 2009

Molt temps ... massa temps

Efectivament, molt temps ... sense escriure al blog, sense mantenir un bon ritme d'entrenaments, sense patir en una cursa, raid o similar, i el pitjor ... patint per les lesions.

Sembla que uns quants no ens hem pogut escapar de les lesions. Espero que al menys serveixi per a que tots ens en salvem durant unes quantes temporades.

Ara bé, no penseu que tirem tovalloles. Alguns les pengen ben altes, fent una destacadíssima actuació en el Raid de Cambrils (no sabeu com espero veure la crònicas o cròniques), i d'altres s'ho miren des de la meta amb cara de "em moro de ganes ... i el que em falta" mentre tot fent temps pensa "ha estat ella la que m'ha fotut un cop a la mà i s'ha tirat el cafè a sobre" (ja us ho contaré).

Bé, espero que el blog s'animi altre cop, que el nostre AEEE Ricard es recuperi ben aviat, que al proper open puguem ser-hi tots, que m'oblidi aviat d'aquesta foto, i ... que m'espereu després de passar per meta.

Ens veiem !

by Xavi

No hay comentarios: